Politica de retur
magazinuldeparfumuri.ro respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonante, produsele pot fi returnate numai daca sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, inclusiv ambalajul.
Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.
Te rugam sa ai in vedere ca nu se accepta returul daca produsele sunt testate/incercate. Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator, in cadrul procedurii de verificare se depisteaza daca ele au fost desfacute si probate, iar returul nu este acceptat. Aceste produse iti vor fi returnate prin curier, cu plata ramburs. PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea te rugam sa ai in vedere ca iti alegi exact nuanta potrivita/produsul dorit.
Daca doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe www.magazinuldeparfuri.ro, te rugam sa urmezi umatorii pasi:
Pasul 1. Informeaza-ne cu privire la intentia de a returna produsul achizionat
- Poti face acest lucru printr-un email la office@magazinuldeparfumuri.ro cu subiectul “cerere de retur” prin care sa ne informezi cu privire la solicitarea de retragere din contract. Te rugam sa specifici numele complet si corect, adresa de e-mail folosita la inregistrarea contului, numarul comenzii, numarul facturii si data emiterii;
- Telefonic, la numarul 0732395655, iar operatorii nostri iti vor oferi infomatii cu privire la pasii pe care trebuie sa ii urmezi;
Te rugam sa ne informezi cu privire la optiunile de retur, si anume daca doresti sa inlocuiesti produsul cu un altul existent in stoc sau daca doresti sa iti returnam contravaloarea produsului. In cazul in care doresti sa primesti contravaloarea produsului, te rugam sa ne trimiti un cont IBAN in lei pentru returnarea sumei.
In maxim 48 de ore te vom contacta prin e-mail sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, in cazul in care cererea indeplineste conditiile obligatorii de aplicare pentru produsele achizitionate.
Pasul 2. Pregateste coletul si contacteaza curierul
Daca ai ajuns la acest pas, te rugam sa soliciti curierului preluarea coletului. Conform Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, vei suporta costurile de transport.
ATENTIE: Coletele expediate cu plata transportului la ODORA TRADE S.R.L. vor fi refuzate!
Coletul va contine produsul pe care doresti sa il returnezi, ambalat corespunzator in bula protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie inchisa cu banda adeziva. De asemenea, te rugam sa returnezi produsul impreuna cu documentele insotitoare. Daca ai beneficiat de produse promo sau cadou, va trebui sa le returnezi si pe acestea in stare intacta. Ataseaza in colet si cererea de retur completata si semnata.
Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost!
Nu uita sa specifici ca plata transportului se face la expeditor, coletele cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate.
Pasul 3. Ridicarea coletului
Dupa ce ai luat solicitat curierului ridicarea coletului, vei fi contactat in aceeasi zi sau in ziua imediat urmatoare pentru expedierea coletului. Va trebui sa achiti contravaloarea expedierii, si sa trimiti coletul la urmatoarea adresa:
S.C. ODORA TRADE S.R.L.
Sat Pisculesti, Comuna Tinosu, Nr. 13, Judet Prahova
Numar contact: 0732395655
Pasul 4. Receptia cantitativa si calitativa a produselor returnate
Dupa ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentui responsabil de receptia cantitativa si calitativa a produselor returnate. Te asiguram ca acest pas este atent supravegheat si monitorizat. In cadrul aceste etape vom verifica daca produsul returnat indeplineste conditiile de retur. Daca produsul returnat nu indeplineste criteriile de mai sus, el iti va fi reexpediat, costul transportului fiind in sarcina clientului.
Te vom contacta telefonic sau prin email pentru a-ti aduce la cunostinta rezultatele finale constatate in maxim 48 de ore de la primirea produsului.
Pasul 5. Iti restituim banii sau iti inlocuim produsul
Daca ai optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom vira banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul tau in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste coditiile de retur, te vom contacta in cel mai scurt timp in vederea inlocuirii si expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este in sarcina ta, daca comanda nu indeplineste conditiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.